اتصالات لوله در تهران ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


بعد از آن نوبت به جزئیات تخصصی هر محصول می رسد. مواری مثل سایز و رده ، جنس بدنه و نوع اتصال بسیار اهمیت دارد. در واقع هر محصول با محصول مشابه خود از نظر جنس و سایز تنظیم خواهد شد. در نهایت قیمت محصول است. که در هنگام خرید لوله و اتصالات نقش بسیار پر رنگی خواهد داشت.

این نوع اتصال برای کاربردهای زیادی مورد است.فاده قرار می گیرد. لوله های مورد است.فاده در تاسیسات ساختمانی، لوله های گاز، لوله های گالوانیزه گلخانه ای و ... نمونه هایی از کاربردهایی هستند که در آنها اتصال رزوه ای مورد است.فاده قرار می گیرد. ایجاد دنده بر روی لوله و یا داخل لوله و اتصالات به وسیله دستگاه قلاویز و حدیده انجام میگیرد. این نوع اتصالات بیشتر در لوله های آبرسانی دیده می شود. اگر فشار آب پایین باشد اتصال با است.فاده از نوار تفلون و یا چسب های مخصوص آب بندی می گردد ولی در صورتی که فشار بالا باشد می توان از یک جوش بسیار ظریف برای آب بندی بهره گرفت. این نوع اتصال نیز بیشتر در سایزهای پایین عمدتا زیر اینچ مورد است.فاده قرار می گیرد.

موضوع قیمت لوله اتصالات رابطه مستقیمی با نوع محصول دارد. مثلا قیمت لوله های جنس است.یل با لوله های جنس گالوانیزه متفاوت می باشد. همینطور در یک نوع محصول مواردی از قبیل سایز و رده تاثیرگذار خواهد بود. جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله و اتصالات مختلف می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر در تهران