لوله در تهران ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


نوع دیگری از لوله‌های بدون درز معروف به لوله گوشت دار صنعتی است.. جنس این لوله‌ها از فولاد باضخامت بالا است. و برای لوله‌کشی مواد نفتی، سیالات و گازها با حرارت و فشار زیاد و جابجایی آن‌ها در مسافت‌های مختلف به کار می‌رود. به خاطر جنس محکم آلیاژ و ضخامت بالای آن در شرایط سخت محیطی، مقاومت بالایی دارند.

لوله‌های بدون درز یا (seam less pipe) لوله‌هایی هستند که در ساخت آن‌ها هیچ‌گونه درز یا جوشی وجود ندارد، بنابراین از مقاومت بسیار بالایی نسبت به نوع درزدار برخوردارند. این لوله‌ها در کارخانه به روش اِکستِرود تولید می‌شوند، یعنی به‌صورت قالبی مستقیماً از شمش فولادی به شکل لوله بدون درز تبدیل می‌شوند. از این لوله‌ها در مواردی که درجه حرارت و فشار سیال عبوری بالا باشد، است.فاده می‌شود. در ایران لوله‌های بدون درز تا سایز اینچ تولید می‌شود ولی لوله‌های وارداتی بدون درز تا سایز اینچ نیز وجود دارد.

لوله‌های چدنی ازنظر مقدار آلیاژ، شکل و طول لوله و نوع کاربرد به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. لوله‌های چدنی قابل‌استفاده در سیستم فاضلاب به دودسته بوشن دار دارای سر توپی و بدون بوشن دارای سر تخت تقسیم می‌شوند.



( فروش ) های دیگر در تهران