اتصالات لوله در شمال تهران ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

به دلایل مختلفی از جمله سطح مالی رو به بالا در شمال تهران ، وجود مراکز خرید پیشرفته در شمال تهران یک نیاز طبیعی برای ساکنین است. . این مراکز خرید انواع پوشاک ، اکسسوری و لوازم خانگی را از برند های معروف به فروش میرسانند و اغلب قیمت بالایی هم دارند . اما در مراکز خریدی مانند بارار تجریش واقع در میدان تجریش جنب آستان امامزاده صالح میتوانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خرید کنید . از جمله مراکز خرید معروف در شمال تهران میتوان به : ساناسنتر &#; ارگ تجاری تجریش &#; پالادیوم -عرش آجودانیه -آواسنتر و روشا اشاره کرد .

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..


لوله  یکی از محصولات فولادی است. که در صنعت کاربرد بسیار گسترده ای پیدا نموده است.. به طور کلی تعریف لوله عبارتست از مقطع فولادی طویل توخالی که می تواند به صورت درزدار یا بدون درز تولید شده و عمده ترین کاربرد آن انتقال سیالات می باشد. مشخصات لوله صنعتی بر اساس ضخامت لوله صنعتی، قطر لوله و همچنین تست هایی که بر روی آن انجام میگیرد تعیین می شود. در پروژه های صنعتی

اتصالات فلزی جوشی رایج ترین نوع اتصالات لوله کشی است. که امروزه بیشتر از انواع دیگر اتصالات مورد است.فاده قرار میگیرد.نوع طراحی و ساخت اتصالات فلزی جوشی به گونه ای است. که با است.فاده از جوشکاری به لوله قابل اتصال باشند و در مواردی از جمله تغییر جهت و تغییر سایز لوله ، انشعاب گیری و مسدود کردن مسیر لوله مورد است.فاده قرار گیرد.

همان طور که گفته شد اتصالات صنعتی جوشی به دلیل طراحی خاص و همین طور مواد اولیه مناسبی که در ساخت آن ها به کار می رود، مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل است. که آن ها نسبت به دیگر انواع اتصالات صنعتی به مراقبت های کم تری احتیاج دارند.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران