تست لوله و اتصالات در شمال تهران ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.


تست اولتراسونیک نیز قابل اعتماد بوده است.، زیرا هنگامی که ضخامت دیواره به درستی شناسایی شود، می تواند اطلاعات مفیدی در مورد خوردگی و سایر عیوب احتمالی برای بازرس ارائه کند. بنابراین تکنیک های پس پردازش در نتیجه اجرا می شوند.

تست التراسونیک UT یکی از متــداولترین روش های تست غیر مخرب می باشد و به علت کاربرد فراوان جایگاه ویژه ایی در بین سایر تست های غیر مخرب دارد. این نوع روش تست به دلیل قدرت نفوذ بالای امواج فراصوتی، حساسیت بالای تجهیزات مربوط به آن، هزینه های نسبتا پایین اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است..

 وزن میشود و داخل توری های مخصوص قرار داده و نمونه پکس را داخل محلول زایلین قرار میدهیم.زایلین یا زایلن محلول خورنده پکس می باشد که مایعی بی رنگ با بوی شیرین ، قابل اشتعال و سمی است. .پکس مورد آزمایش به مدت ساعت داخل محلول زایلین قرار میگیرد و پس از گذشت این زمان دوباره اندازه گیری و وزن میشود.به طور مثال اگر واحد پکس داخل محلول قرار دهیم بعد از گذشت ساعت بین تا واحد از پکس می بایست باقی بماند .با این روش از کیفیت پکس اطمینان حاصل میکنیم.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران