اتصالات لوله در چهاردانگه ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


در اتصال نری مادگی یا سوکتی که عموما برای لوله به دیگر اجزاء مورد است.فاده قرار می گیرد، بخشی از لوله درون اتصال مورد نظر قرار گرفته و دور آن جوشکاری می گردد. در مواردی که اتصال نری مادگی برای دو لوله مد نظر باشد از یک کوپلینگ سوکتی بهره گرفته و دو لوله را به این صورت به هم متصل می نمایند. این نوع اتصال برای سایزهای بالا قابل است.فاده نیست. همچنین مورد است.فاده اصلی آن در لوله هایی است. که برای انتقال سیالات کاربرد دارند. پس از اینکه قسمت نری لوله در سوکت مربوطه قرار داده شد، دور آن جوشکاری به صورت فیلت انجام می گردد. معمولا بین قسمت نری و نشیمنگاه سوکت فاصله میلیمتری گپ در نظر گرفته می شود تا پس از جوشکاری لوله و سوکت در معرض تنش قرار نگیرند.

این روش ، جوشکاری با فرکانس بالا می باشد که در این آن ، عبوری جریان برق با فرکانس بالا از لبه های درزجوش ، باعث حرارت زیادی شده که منجر به ذوب شدن لبه وجوش خوردن آن ها می گردد . دراین روش کنترل حرارت جوش ودرنتیجه کیفیت آن، بیشتر از روش قبلی می باشد در هرصورت این نوع لوله ها عموما” جهت مصارف صنعتی وفشار های پایین کارایی دارند وبرای فشارهای بالاتر باید از لوله های مانیسمان است.فاده کرد.

این نوع از لوله صنعتی، از دسته ­ی لوله ­های پلیمری بوده که هم انعطاف پذیری بالایی دارند در نتیجه ترک یا شکاف بر نمی­دارند و نمی­شکنند و هم، به علت داشتن وزنی بسیار سبک، عملیات نصب آن به سرعت انجام می­گیرد. در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و رسوب در این لوله ها تشکیل نمی­گردد. کاربرد این لوله­ ها در صنایع فاضلاب، تهویه و لوله­ های توالت می­باشد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه