ورق در چهاردانگه ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


کارخانه فولاد مبارکه ازجمله کارخانه هایی است. که محصولاتی با کیفیت برتر تولید می کند. محصولات تولیدی آن با رعایت همه اصول و است.انداردهای جهانی تولید و عرضه می شود. همین موضوع نیز باعث شده است. تا اقبال عمومی به سمت خرید مقاطع فولادی تولید این کارخانه به وجود بیاید. مشخصات فنی ورق سیاه تولیدی این کارخانه ، شامل موارد زیر می شود:

شرکت ورق صنعت نورائی با پیشینه ای درخشان و بیش از سی سال سابقه، مفتخر است. تا امروز طیف وسیعی از خدمات و محصولات مرتبط با ورق های آکرلیک، پلی کربنات و پی وی سی و همچنین پرده پی وی سی ، پرده سردخانه و پرده صنعتی را به شما همکاران و مشتریان گرامی ارائه نماید.

ورق‌ صنعتی اسیدشویی از انواع ورق نورد گرم به شمار می‌رود که اکسید موجود در سطح آن اسیدشویی شده و از ورق سیاه براق‌تر است.. این ورق صنعتی به طور گسترده در صنعت کشتی‌سازی است.فاده می‌شود و در برخی از موارد نیز برای ساخت قطعات مستحکم و مقاوم به سایش اتومبیل مانند رینگ و شاسی به کار می‌رود.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه