تست لوله و اتصالات در بازار لاله زار ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




روش بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.. در انجام این تست از آنجایی که فقط شناسایی سطح در بازرسی ذرات مغناطیسی نقش دارد، قطعات یا کل لوله از بین نمی رود به همین ترتیب، می تواند مکان های مستعد شکستن سطح، ترک خوردگی، اتصالات با جوش ضعیف، منافذ و موارد مشابه را شناسایی کند.

همانطور که قبلاً بحث شد، بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.، به خصوص زمانی که از فولاد ضد زنگ فرومغناطیسی باشد – ، و چند نمونه هستند.

لوله های فولادی در همه جا است.فاده می شوند، از سیستم های لوله کشی گرفته تا کاربردهای ساختاری بسیار متنوع. برای اطمینان از اینکه این لوله ها می توانند تحت سطوح مختلف تنش های محیطی عمل کنند، باید یک سری روش های آزمایش لوله را انجام دهند. انواع آزمایش را می توان به آزمایش مخرب و غیر مخرب طبقه بندی کرد. از آنجایی که تقریباً همه لوله ها به ناچار در معرض فرسودگی، خوردگی، ترک خوردگی و سایر عیوب تولیدی قرار می گیرند، روش های آزمایش در پیش بینی رفتار آن ها بسیار مهم است..



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار