لوله در بازار لاله زار ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




نوع دیگری از خانواده لوله‌های درز مستقیم معروف به لوله اسپیرال هستند که در سایزهای خیلی بزرگ و باضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. نام اسپیرال به خاطر نوع نورد و جوشکاری مارپیچی بر روی این لوله‌ها گذاشته شده است.. جوش آن‌ها در مقابل فشار سیالات و سایر نیروهای وارده از است.حکام بالایی برخوردار است.، لذا از آن‌ها در خطوط انتقال نفت و گاز و سیالات با فشار بالا است.فاده می‌شود. از مزایای این لوله‌ها می‌توان به‌ظاهر زیبا، نصب و اتصال آسان و سریع، آب‌بندی آسان، تولید در زمان و هزینه کمتر نسبت به انواع لوله‌های درز مستقیم و قابلیت است.فاده در صنایع مختلف و انواع سازه‌ها را نام برد.

از دیگر انواع لوله صنعتی درزدار، جدار چاهی می باشد که دو نوع دارد. شیار دار و بدون شیار و هردوی انها در اندازه های مختلف تولید می شوند.هدف این لوله ها در این است. که باعت جلوگیری از اب دهی و ریزش دیواره ها در چاه های عمیق شود. و همچنین عمر چاه را نیز افزایش می دهد.

لوله صنعتی کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد. لوله صنعتی برای ساخت سازه های صنعتی کاربرد دارد و در شرایط ناپایداری آب و هوا، بهترین گزینه برای انجام پروژه های ساختمانی است.. لوله صنعتی برای مصارف صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد. کاربردهای لوله صنعتی عبارت است. از:



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار