تست لوله و اتصالات در جنوب تهران ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


به منظور بررسی است.حکام لوله دربرابر فشارهای داخلی، آزمون فوق با است.فاده از مدرن ترین و دقیق ترین تجهیزات در آزمایشگاه پی ای اس انجام می‌پذیرد. در این آزمایش نمونه لوله پس از غوطه ور شدن در حوضچه آب در دمای ℃ به مدت ساعت ویا  ℃ ۸ به مدت ۵ و ساعت تحت فشار داخلی ثابتی قرار داده می‌شود، که فشار وارده با توجه به سایز لوله و نوع ماده اولیه آن تعیین می‌گردد.

شرکت قالبسازی صنایع  ایران با نام تجاری جی اس ای (G.S.I) در سال در منطقه صنعتی محمودآباد شهر اصفهان با هدف تولید انواع اتصالات و قطعات فلزی خودرویی و غیر خودرویی توسط جمعی از صنعتگران و متخصصین تاسیس و راه اندازی گردید. این مجموعه صنعتی که در مساحتی بالغ بر / متر مربع با ۵ نفر نیروی انسانی در حال فعالیت است. که از همان آغاز ، نوآوری و خلاقیت در خلق یک محصول جدید و کارآمد را جزء خط و مشی خود قرار داد.

هنگام درک روش های مختلف آزمایش لوله، انواع آن در تعیین رفتار لوله تحت شرایط خاص ضروری است.. تعدادی از این آزمایش ها ماهیت غیر مخربی دارند، به این معنی که منجر به آسیب به نمونه یا لوله اصلی نمی شوند. در عوض، آن ها برای شناسایی خواص فیزیکی از مواد انجام می شوند. در حالی که در آزمایش های غیر مخرب، جسم عمداً در معرض ضربه قرار می گیرد تا سطح شکل پذیری، شکنندگی یا سفت و سختی آن آزمایش شود.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران