لوله در جنوب تهران ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


نحوه به وجود امدن این لوله  صنعتی به این صورت است. که،  ورق های فولادی که با ضخامت های متفاوت شکل دهی شده اند، تولید می شوند. ابتدا این ورقه ها برشکاری می شوند و از غلتک ها که از نوع نورد است. عبور می کنند و است.وانه در می ایند و در اخرین بخش، درز های به وجود امده را جوش می دهند.

لوله‌های صنعتی در جنس‌های چدن، مس، فولاد و ... ساخته می‌شوند. لوله‌های فولادی به دلیل اینکه از ترکیب آهن و کربن و نیز در برخی مواقع در ترکیب با درصد کمی فلزات دیگر نظیر نیکل، کروم، آلومینیوم و ... تهیه می‌شود، علاوه بر است.حکام زیاد در برابر حرارت و گرما نیز مقاوم است. که همین امر باعث کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف شده است..

لوله صنعتی یا همان درز جوش یا درز دار است. که است.فاده بی شماری در صنعت دارد که از مهم ترین کاربردهای آن می توان به صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی و قطعه سازی اشاره کرد. علاوه بر صنعت از این لوله ها در سایزها و ضخامت های مختلف برای پروژه های ساختمانی و ساخت سازه های فلزی سبک و سنگین نیز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران