تست لوله و اتصالات در لواسان ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.


بررسی وضعیت ظاهری لوله‌های پلی اتیلن در عین حال که ساده ترین آزمون کنترل کیفیت می‌باشد امّا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بطوریکه لوله‌های پلی اتیلن باید عاری از هرگونه ناصافی (داخلی و خارجی) و خلل و فرج عمیق باشند. فرورفتگی‌های جزئی به شرط آنکه ضخامت را تا کمتر از حد مجاز کاهش ندهد قابل چشم پوشی می‌باشد.

 وزن میشود و داخل توری های مخصوص قرار داده و نمونه پکس را داخل محلول زایلین قرار میدهیم.زایلین یا زایلن محلول خورنده پکس می باشد که مایعی بی رنگ با بوی شیرین ، قابل اشتعال و سمی است. .پکس مورد آزمایش به مدت ساعت داخل محلول زایلین قرار میگیرد و پس از گذشت این زمان دوباره اندازه گیری و وزن میشود.به طور مثال اگر واحد پکس داخل محلول قرار دهیم بعد از گذشت ساعت بین تا واحد از پکس می بایست باقی بماند .با این روش از کیفیت پکس اطمینان حاصل میکنیم.

در این آزمون سرعت جریان مذاب مواد اولیه در دما و زمان ثابتی اندازه گیری می‌شود تا از نتایج حاصل چگونگی رفتار مواد در داخل اکسترودر بررسی شود تا بتوان فرآیند مناسبی را ایجاد نمود. این آزمون برای مواد اولیه جهت تایید کیفیت و تعیین ویسکوزیته مواد و نیز بررسی محصول جهت کنترل کیفیت فرآیند تولید و مقایسه آن با نتایج مواد اولیه انجام می‌شود، که مطابق (استاندارد مقدار MFR محصول نبایستی بیش از % با  MFR مواد اولیه تفاوت داشته باشد، در غیر اینصورت فرآیند تولید نیازمند تنظیمات جدید خواهد شد..



( فروش ) های دیگر در لواسان