ورق در لواسان ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.


برای پایین آوردن نیروی وارد شده، ورق ها را به منظور کاهش ضخامت و دقت در نورد سرد، از قفسه چهار غلتکی عبور می دهند. درون این قفس ها غلتک های پشتیبان به همراه غلتک های اصلی وجود دارد. غلتک هایی که مستقیما با ورق تماس دارد، قطر کم تری دارد و غلتک های پشتیبان، قطر بیشتری دارد.

قیمت روز ورق سیاه به دلیل این که به روش نورد گرم تولید می شود از انواع ورق های صنعتی که برای تولید آن ها روش نورد سرد مورد است.فاده قرار می گیرد، کم تر است.. دلیل این تفاوت قیمت برای ورق های صنعتی به گسترده بودن عملیات تولید در روش نورد سرد ارتباط دارد. یکی دیگر از شاخص های تأثیرگذار بر 

ورق های صنعتی جزء مصالح پرکاربرد در بسیاری از پروژه های صنعتی به شمار می آیند. مثلاً ورق سیاه برای صنایع خودروسازی یکی از موارد ضروری محسوب می شود. چرا که ورق سیاه را در ساخت بدنه خودروها و کف آن ها مورد است.فاده قرار می دهند. به دلیل محبوبیت زیاد، قیمت ورق فولادی یکی از موارد پربازدید وب سایت های آهن آلات در سطح کشور است.. اما به چه ورق هایی ورق صنعتی گفته می شود؟



( فروش ) های دیگر در لواسان