شیرآلات صنعتی در بهارستان ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


کانال هایی که به سیال اجازه عبور از شیر را می دهند به عنوان پورت ها شناخته می شوند. برای کنترل جریان، قسمت سوپاپ یا دیسک پورت ها را مسدود می کند. شیرآلات صنعتی معمولا دو پورت دارند، اما می توانند تا بیست پورت داشته باشند. تقریباً همیشه، پورت های شیر به لوله ها یا سایر قطعات متصل می شوند. رزوه ها، اتصالات فشاری، چسب، سیمان، فلنج ها و جوشکاری نمونه هایی از روش های اتصال هستند.

شیرهای کنترل را بر مبنای مواردی همچون میزان فشار، دامنه، جریان و &#; مورداستفاده قرار می‌دهند. یکی از معایب شیرهای کنترل بالا بودن هزینه تعمیرات آن‌هاست. اگر شما هم قصد خرید شیرهای کنترل را دارید بهتر است. با در نظر گرفتن هزینه‌های تعمیراتی آن‌ها، شیرهایی را انتخاب نمایید که ازلحاظ کیفیت و عملکرد مناسب باشند.

به این نوع از انواع ولو باترفلای ولو  Butterfly valve نیز می­گویند. اين نوع اؤ نئر ساختار یکی از ساده ترین انواع شیرهای صنعتیمی باشد. باترفلای ولو برای قطع و وصل و در برخی موارد نیز برای تنظیم و کنترل جریان بکار می روند. حرکت دورانی شیر پروانه ای درجه ­ای است.. این نوع شیرها نیز افت فشار بسیار کمی را تولید کرده و در حداقل زمان ممکن می توان با حرکت شیر، سرعت جریان سیال را به حداکثر خود رساند، ضمن اینکه در مخازن یا برج های تحت فشار نیز کارایی خود را از دست نمی­دهند.



( فروش ) های دیگر در بهارستان