لوله در بهارستان ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


نوع دیگری از خانواده لوله‌های درز مستقیم معروف به لوله اسپیرال هستند که در سایزهای خیلی بزرگ و باضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. نام اسپیرال به خاطر نوع نورد و جوشکاری مارپیچی بر روی این لوله‌ها گذاشته شده است.. جوش آن‌ها در مقابل فشار سیالات و سایر نیروهای وارده از است.حکام بالایی برخوردار است.، لذا از آن‌ها در خطوط انتقال نفت و گاز و سیالات با فشار بالا است.فاده می‌شود. از مزایای این لوله‌ها می‌توان به‌ظاهر زیبا، نصب و اتصال آسان و سریع، آب‌بندی آسان، تولید در زمان و هزینه کمتر نسبت به انواع لوله‌های درز مستقیم و قابلیت است.فاده در صنایع مختلف و انواع سازه‌ها را نام برد.

ضخامت لوله صنعتی به نسبت به بقیه لوله ها، بیشتر است. و از لوله صنعتی برای انتقال گاز و نفت در مسافت طولانی است.فاده می شود. تنوع بالا، جوش پذیری فوق العاده خوب، بدون درز بودن لوله صنعتی، فولادی بودن جنس لوله، قیمت مناسب و ضخامت زیاد لوله صنعتی از ویژگی های بارز آن هستند. لازم است. بدانید لوله صنعتی آلیاژی، لوله صنعتی بدون درز، لوله صنعتی گالوانیزه و لوله های چدنی از انواع لوله های صنعتی محسوب می شوند.

بعد از این که، رول ها و یا کویل ها برش میخورند، کلاف هایی به وجود می اید و به قسمت های نورد منتقل می شوند. این کلاف ها از غلتک های مخصوص کار عبور می کند و لبه ها به هم نزدیک می شوند. در مراحل بعد، لبه های به وجود امده، توسط جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند و  است.وانه ای شکل می شود.



( فروش ) های دیگر در بهارستان