فروش پارچه در بازار لاله زار

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در تکنولوژی‌‌‌های امروزه تابندگی شرایطی ایجاد می‌‌‌نماید که اتوماسیون و تکنولوژی اتوماسیون‌‌‌ها را به جهت افزایش اتوماسیون انواع ماشین‌‌‌های دیگر تابندگی و برگردان و افزایش سرعت تابندگی اتوماتیک تا و متر در دقیقه رهنمون می‌‌‌سازد. البته حفظ چنین سرعتی با راندمان بالا و تحول در ماشین‌‌‌های گره‌‌‌زنِ بدون‌‌‌گره را موجب شده است.، هم‌‌‌چنین سبب طراحی سیستم‌‌‌های ریسندگی پیوسته و مرحله‌‌‌ی تابندگی به‌‌‌وسیله‌‌‌ی شانه‌‌‌زنی و داف اتوماتیک ماسوره را موجب شده است.. اگرچه سیستم‌‌‌های ریسندگی (Open-End )رویای رسیدن به نهایت سرعت را در ژاپن تا مرز r.p.m رسانده‌‌‌اند و گسترش رنج قابل‌‌‌رسیدن، بهبود کیفیت نخ به‌‌‌همراه بهبود در اتوماسیون سرعت بالا و ادواتی مثل پاک‌‌‌کننده‌‌‌های نخ و پاک‌‌‌کننده‌‌‌های داخل درام نیز از جمله تغییرات اساسی در این خطوط است.. از طرف دیگر تحولات زیادی در انواع ادوات و تجهیزات در قسمت‌‌‌های متعلقات برای اتوماسیون و پیوستگی صورت پذیرفته است..‌‌‌

همانطور که اشاره شد پارچه سرامیکی معمولا از آلومینیو سیلیکات خالص ساخته می شوند که نزدیک به درصد از این محصول را تشکیل می دهد. الیاف سرامیک تقویت شده با رشته های فایبرگلاس نیز به همراه مواد آلی درصد باقی مانده از این نوع پارچه ها را تشکیل می دهند. در مواقعی نیز از آلیاژ فولاد نیز برای است.حکام بیشتر محصول است.فاده می شود که این امر چندان مرسوم نیست.

در ماشین‌‌‌های نیمچه نخ نیز پیشرفت به‌صورتی بوده است. که بوبین کامل پیچیده شده در قطر میلی‌‌‌متر و کورس لیفتینگ تا میلی‌‌‌متر، گردش فلایر با r.p.m با سرعت ریسندگی متر در دقیقه امکان‌‌‌پذیر گردیده است.. درایو تقویت‌‌‌شده بالایی فلایر عموما جهت داف راحت و مناسب طراحی‌شده و تعدادی ماشین نیز به‌صورت داف نیمه اتوماتیک ساخته شده‌‌‌‌‌‌اند. اگرچه درحال حاضر، تحقیق و توسعه به دنبال راهی است. که عمل داف کاملاً به‌‌‌صورت اتوماتیک صورت پذیرد.



( فروش ) های دیگر