فروش پارچه در بهارستان

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


ماشین‌‌‌های حلقوی پودی‌‌‌گرد باف شامل ماشین ژرسه ماشین‌‌‌های بافت لباس شنا و ماشین‌‌‌های بافت لباس زیر و به‌‌‌طور معمول این ماشین‌‌‌ها مسیر پیشرفت برای تولید در سرعت بالا، قطر بافت بیشتر از حد معمول، تغذیه‌‌‌ی چند نوع نخ برای بافت، گیج ظریف و غیره را طی می‌‌‌کند. انواع ماشین‌‌‌های حلقوی گردباف، ماشین‌‌‌های ژرسه، در دو نوع تک سیلندر و دو سیلندر تولید می‌‌‌شوند. ماشین‌‌‌های تک سیلندر برای بافت لباس‌‌‌های رو مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرند. گیج این ماشین‌‌‌ها بین / تا در انواع قطر سیلندر بافت و تغذیه‌‌‌ی نخ و برهمین اساس در نوع مدل تولید می‌‌‌شود. این ماشین‌‌‌ها مجهز به کنترلر کامپیوتری و تطبیق داده شده با شرایط محیطی براساس تقاضای مشتری، کاهش هزینه کارگاه و کاهش هزینه‌‌‌ی تولید و افزایش تولید و افزایش ارزش افزوده با کاهش قیمت طراحی و زمان و جهت‌‌‌‌‌‌گیری صحیح به‌‌‌سوی مد در حجم تولید کم و حتی نمونه بافی در همان لحظه سفارش که قابل تحویل به مشتری است. را داراست.

فیلامنت پلی‌استر عموماً توسط سرعتِ ریسندگی تا متر در دقیقه، برداشت یک‌باره و کشش چهارمرحله‌ای یا پنج‌مرحله بزرگ‌تر تا رسیدن به تنش قابل‌قبول صورت می‌پذیرد. در ماشین برداشت در سرعت تا متر در دقیقه، سرعت ریسندگی افزایش یافته، مولکول‌ها به‌صورت نسبی آرایش یافته و نخِ نسبتاً یک‌نواختی تولید که به‌نام Poy شناخته می‌شود. در مرحله‌ی تاب مجازی، کشش مورد نیاز راتأمین می‌نماید. به‌علاوه ماشین‌های برداشت در سال‌های اخیر تا سرعت متر در دقیقه افزایش یافته‌اند و به‌همین دلیل آرایش یافتگی مولکولی در این سرعت بسیار بهتر صورت پذیرفته و نخِ تولیدی به آرامی کشش یافته و برای انتقال به مراحلِ بعدی ریسندگی آماده می‌گردد.

نساجی دات کام [Nasaji.com] به عنوان مرجع تخصصی صنعت نساجی با هدف فعال کردن کسب و کارهای مرتبط با صنعت نساجی به منظور ارتقای سطح دانش و بروز نگه داشتن خود در این صنعت با الهام از نمونه های موفق صنعت نساجی و پیشرفته های گسترده علمی در این حوزه راه اندازی شده است.. نساجی دات کام، یک مجله آنلاین نساجی و با نگاهی وسیع و عمیق به طور پیوسته در حال رصد کردن تحولات این بخش از بازار در سراسر جهان می باشد. تیم نساجی دات کام با تجربه گسترده و دانش فنی بالا در این حوزه در صدد رشد و تعالی صنعت نساجی در کشور همگام با بزرگان این صنعت در جهان و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار بزرگ جهانی است.. ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا به طور کامل از فرصت‌های ارائه‌شده توسط بازار بهره‌مند شوید. نساجی دات کام به دنبال کنندگان خود این امکان را می‌دهد که با ارائه تحلیل عمیق از بازار و رقبای آن‌ها از طریق اخبار صنعت نساجی، آگاهی از فناوری های جدید و مقالات تخصصی تصمیمات آگاهانه و اصولی بگیرند. ما همچنین چالش‌های موجود در است.راتژی های فروش را شناسایی کرده و کمک می‌کنیم تا به بهترین شیوه ممکن به مخاطبان هدف خود دست یابند.



( فروش ) های دیگر