فروش پارچه در بومهن

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


در نتیجه‌‌‌ی تغییر ماشین بافندگی ریپری یا ماشین بافندگی‌‌‌گریپری، شروع پیشرفت در حوزه‌‌‌ی بافندگی ماشین‌‌‌های بی‌‌‌ماکو بود. البته اولویت اول در این بخش، افزایش سرعت، کاهش انرژی، تضمین کاهش سر و صدا و در ادامه‌‌‌ی این روند ماشین‌‌‌های جدید برای افزایش تولید توسعه یافتند. به‌‌‌عبارت دیگر ماشین‌‌‌های واترجت صنعتی از سال موقعیت خوبی برای تولید انبوه ماشین‌‌‌آلات به‌‌‌منظور

معمولا ابعادی که برای تولید پارچه سرامیکی در نظر گرفته می شود به صورت است.اندارد و با اهداف کاربردی و مشخص است.. به این صورت که ضخامت آنها از . تا میلی متر متغیر بوده و عرض است.اندارد آن نیز یک متر می باشد. طول است.اندارد این محصولات نیز متر است. اما بسته به نیاز مشتری امکان تولید آن در ابعاد متنوع وجود دارد.

این ماشین‌‌‌ها برای رنگرزی با راندمان بسیار بالا به همراه حرارت مایکروویو با بخار آب مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد. این ماشین‌‌‌ها جهت شست‌‌‌وشو، سفیدگری، کاهش وزن با است.فاده از Acoustic Soda و یک سری از مراحل رنگرزی، کاهش و صرفه‌‌‌جویی و حفظ انرژی به صورت صد در صد با راندمان بالا به کار می‌‌‌رود. در حال حاضر، سیستم رنگرزی با پد(Pad)، سیستم بچ و انواع سیستم‌‌‌های مداوم از این روش است.فاده می‌‌‌کنند.



( فروش ) های دیگر