فروش پارچه در جنوب تهران

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


دانتل و گیپور: تفاوت دانتل و گیپور در طراحی و زمینه‌های آنهاست. گیپور از بافت پنبه و ابریشم بدون هیچ زمینه ای و به صورت برجسته و ضخیم درست میشه اما دانتل از تارهای ابریشم است. که معمولا روی زمینه تور بافته میشه و سه نوع کارشده ، برجسته و کارنشده دارد. دانتل قیمت بسیار بالایی دارد و به دلیل زیبایی و ظرافتش برای لباس عروس بسیار پرکاربرد است.. اگه پارچه ای را می بینید که روی تور طرح های برجسته، براق و ظریفی کار شده و از پشت پارچه هم زبری دیده نمی‌شود، پارچه‌ی خوبی خریده‌اید!

عملیات آبگیری و خشک نمودن در مراحل مختلف رنگرزی و تکمیل انجام می‌‌‌گیرد. جهت افزایش میزان آبگیری در طی مراحل تولید، حفظ انرژی با یک اطمینان بالایی از راندمان خیلی خوب برخوردار و همچنان براساس پیشرفت در راندمان بالای ماشین‌‌‌های هیدرواکسترکتور و هم‌‌‌چنین درماشین‌‌‌های رنگرزی ایرجت و سیستم‌‌‌های وکیوم، سیستم‌‌‌های جذبی پرمنفذ، یا سیستم‌‌‌های ترکیبی، تعدادی از ماشین‌‌‌ها نشان داده‌‌‌اند دو برابر ماشین‌‌‌های متداول معمولی آبگیری انجام می‌‌‌دهند.

در نتیجه زمان برای آماده‌‌‌سازی طرح بافت کم شده، هزینه‌‌‌ی سرمایه‌‌‌گذاری کارگاه کاهش، روش‌‌‌های ایجاد بافت ظریف متنوع و ماشین‌‌‌ها برای بافت متنوع و تولیدات حجم کم و نمونه‌‌‌بافی در نظر گرفته و ارائه شده است.. هم‌‌‌چنین به‌‌‌دلیل بهبود عملکرد در انواع ماشین‌‌‌های گردبافی، پیشرفت بزرگی در ارتباط با پیچش، دوخت، کنترل و بازرسی، رنگرزی و تکمیل صورت گرفته است.. در ماشین‌‌‌های دستکش‌‌‌بافی، بافت دستکش‌‌‌های بدون درز با بافت ژاکارد و طرح‌‌‌های مختلف و متنوع در انواع مختلف ساخته شده و ارائه می‌‌‌گردد.



( فروش ) های دیگر