فروش پارچه در دیزین

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

به‌طورکلی، فصل و آب و هوای مناسب اسکی کردن، فصل زمستان است.. زمانی که هوا حسابی سرد شده است. و برف، به‌اندازه کافی کوه‌ها را پوشانده است.. در این زمان، شرایط برای اسکی کردن کاملاً فراهم می‌شود و دیگر هیچ خطری نیز شما را تهدید نمی‌کند.


اخیراً، ماشین‌‌‌های ریسندگی رینگ سیستم فاستونیِ پیشرفته برای تولید و عملکرد بسیار عالی در قسمت Pendulum Arm با تطبیق مکانیزم عملکرد با سیستم تولید، با توجه به ساخت سرعتِ متغیر اتوماتیک اسپیندل‌‌‌ها و کنترل در قسمت اندازه‌‌‌گیری کاهش انرژی، سهولت در عملکرد، تعمیر و نگهداری و تنظیمات، امکانات بالقوه‌‌‌ای را در این سیستم‌‌‌ها ایجاد نموده است.. در ساختار داخلی این نوع ماشین‌‌‌ها که بنام واگن تایپ (Wagon Type) داف اتوماتیک شناخته می‌‌‌شوند. به‌منظور کاهش هزینه‌‌‌ی کل و بهبود وضعیتِ کار، توزیع وضعیت ایرادات در حین داف و رفع مشکلات پیش‌آمده در حین کارِ این سیستم در نظر گرفته‌شده است.. برای ریسندگی نخ‌‌‌های ضخیم مناسب سیستم نخ فرش، ماشین‌‌‌های ریسندگی با سرعت بالا، با کشش بالا و تولید بسته‌‌‌های بزرگ با طراحی اسپیندلهای مخصوص، ساخته و تولید شده‌‌‌اند.

پلی آمید: شامل انواع نخ های نایلونی با است.حکام بالا در مواردی مثل تقویت تایر خودرو و هواپیما مورد است.فاده قرار می گیرند. این الیاف دارای مقاومت عالی در مقابل سایش می باشند. الیاف نایلونی با توجه به است.حکام بالا و سختی برای تولید طناب کمربند ایمنی چتر نجات، نخ و تور ماهیگیری مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

با توجه به تجهیز ماشین‌های جدید به تجهیزات الکترونیکی همچون برد کنترل‌های قابل‌برنامه‌ریزی، اینورتورهای ترانزیستوری، میکرو کامپیوترهایی برای کنترل اتوماتیک کلیه‌ی مراحل تولید، افزایش تولید و بهبود تنوع تولید و تولید پارتی‌های کوچک را امکان‌پذیر نموده است.. مرحله‌ی نیمچه نخ به ماشین‌های فینیشر (Finisher) مالشی یا کشنده مستقل با کیفیت بالا، تولید بسته‌های بزرگ، سهولت عملکرد از ویژگی-های ماشین‌های جدید است.. یکی از ماشین‌های فینیشر مالشی مدرن با قابلیت مطلوب که مجهز به دافر اتوماتیک است. توانایی کار با سرعت ریسندگیِ m/min را دارد. با توجه به اینکه بوبین پیچیده شده به‌صورت کامل بین تا کیلوگرمی را تولید می‌نماید.



( فروش ) های دیگر