فروش پارچه در شرق تهران

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


انواعِ دیگر ماشین‌های با موتور الکتریکی بدون اسکرو که قابلیت تولید با سرعت بالای متر در دقیقه را داشته که سرعت شانه‌‌زنی آن‌‌ها تا دراپ در دقیقه می‌‌رسد نیز طراحی شده است.. تعدادی از این ماشین‌‌ها به روتاری گیل باکس یا واحد کشش غلطکی مجهز که این نوع ماشین‌‌ها مناسب هر نوع تولید با کاربردهای مصرف مختلف می‌‌باشند.

رشد روزافزون تکنولوژی در مراحل کشش کمک شایانی برای تولید با ظرفیت بسیار بالا با سرعت‌های زیاد نموده است.. افزایش ظرفیت در رنج‌های تن و تن در روز از ظرفیت‌های قبلی تن و تن در روز و سرعت افزایش سرعت در قسمت کشش تا متر در دقیقه در بر داشته است.. درحالی‌که در گذشته نهایت سرعت‌ها بین تا متر در دقیقه بوده است.. به‌طوری‌که مدلِ جدید ماشین‌های خیلی بزرگ با ظرفیت تن در در روز با سرعتِ متر در دقیقه ساخته شده است..

این ماشین‌‌‌ها برای رنگرزی با راندمان بسیار بالا به همراه حرارت مایکروویو با بخار آب مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد. این ماشین‌‌‌ها جهت شست‌‌‌وشو، سفیدگری، کاهش وزن با است.فاده از Acoustic Soda و یک سری از مراحل رنگرزی، کاهش و صرفه‌‌‌جویی و حفظ انرژی به صورت صد در صد با راندمان بالا به کار می‌‌‌رود. در حال حاضر، سیستم رنگرزی با پد(Pad)، سیستم بچ و انواع سیستم‌‌‌های مداوم از این روش است.فاده می‌‌‌کنند.



( فروش ) های دیگر