فروش پارچه در شمال تهران

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :


بهبود کیفیت سرعت‌بالا و تولید بالا به‌‌‌وسیله‌‌‌ی اختراع نوارهای متالیک، افزایش کیفیت مواد و مراحل تولید دقیق با جفت دافرها به‌دست‌آمده است.. تولید بالا با اطمینان از عملکرد شانه که کیفیت و توان تولیدی فتیله با نیپ در دقیقه را دارد حاصل می‌‌‌گردد. در حال حاضر سرعت نیپ در دقیقه برای ماکزیمم نرخِ تغذیه‌‌‌ی گرم در متر در نظر گرفته شده است.. در سال‌‌‌های اخیر سیستم تغذیه‌‌‌ی مواد برای شانه بر اساس تغذیه‌‌‌ی بالشچه که رشد و توسعه‌‌‌ی این ماشین‌‌‌ها موجب تولید بسته‌‌‌های بزرگ بالشچه که به-منظور کاهش هزینه درکل، طراحی شده‌‌‌اند، امکانِ پیچش بسته‌‌‌های تا کیلوگرمی را داده است.. مدلِ عمومی این ماشین، ماشین گیل، مخلوط‌‌‌‌‌‌کن و مرحله‌‌‌ی کشش با گیلِ میانی که موتور آن مجهز به اسکرواست. این ماشین با سرعتِ مطمئن دراپ در دقیقه کار می‌‌کند.

تغییرات و تحولات تکنیکی برای تضمین افزایش ارزش افزوده، قابلیت تنوع و تولیدات با حجم کم بافندگی را به رنج وسیعی از انواع بافت هدایت نمود. طبیعتاً مراحل مقدمات بافندگی با توجه به افزایش سرعت ماشین‌‌‌های بافندگی به سمتی هدایت شد که با این پیشرفت تطبیق داده شود. مخصوصاً در بخش آهارزنی که کیفیت آهار نقش بسزایی در راندمان بافندگی دارد. مصرف بالای انرژی در ماشین‌‌‌های آهارزنی بسیار مهم است. .

ماشین‌‌‌های حلقوی پودی‌‌‌گرد باف شامل ماشین ژرسه ماشین‌‌‌های بافت لباس شنا و ماشین‌‌‌های بافت لباس زیر و به‌‌‌طور معمول این ماشین‌‌‌ها مسیر پیشرفت برای تولید در سرعت بالا، قطر بافت بیشتر از حد معمول، تغذیه‌‌‌ی چند نوع نخ برای بافت، گیج ظریف و غیره را طی می‌‌‌کند. انواع ماشین‌‌‌های حلقوی گردباف، ماشین‌‌‌های ژرسه، در دو نوع تک سیلندر و دو سیلندر تولید می‌‌‌شوند. ماشین‌‌‌های تک سیلندر برای بافت لباس‌‌‌های رو مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرند. گیج این ماشین‌‌‌ها بین / تا در انواع قطر سیلندر بافت و تغذیه‌‌‌ی نخ و برهمین اساس در نوع مدل تولید می‌‌‌شود. این ماشین‌‌‌ها مجهز به کنترلر کامپیوتری و تطبیق داده شده با شرایط محیطی براساس تقاضای مشتری، کاهش هزینه کارگاه و کاهش هزینه‌‌‌ی تولید و افزایش تولید و افزایش ارزش افزوده با کاهش قیمت طراحی و زمان و جهت‌‌‌‌‌‌گیری صحیح به‌‌‌سوی مد در حجم تولید کم و حتی نمونه بافی در همان لحظه سفارش که قابل تحویل به مشتری است. را داراست.



( فروش ) های دیگر