فروش پارچه در شهر جدید اندیشه

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


ساتن: در حقیقت ساتن و مخمل روش بافت پارچه را مشخص می کنند. برای بافتن ساتن ، سطح پارچه ای که مشاهده می کنید . دارای نخ های بسیار طویلی است. که همگی رو به یک سمت دارند . این نخ های پود حدوداً / اینچ یا بیشتر روی سطح قرار می گیرند. و سپس در پارچه فرو می روند. این روش باعث می شود. تا پارچه شکل ابریشمی و نرم پیدا کند.

نرم افزار تخصصی کیفیت ویژگی های خاص مورد نیاز را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند. سیستم با تجزیه و تحلیل تصاویر ارائه شده از طریق الگوریتم های قدرتمند تصویر و جمع آوری داده ها، کوچکترین نقص هایی را که یافتن آنها دشوار است.، ثبت می کند. یک نمای کلی گرافیکی از سیستم  بر روی خط تولید پارچه در شکل نشان داده شده است..

توسعه و رشد تکنیکی و اتوماسیون در ژاپن در همین سال‌های نزدیک شروع شده است.. امروزه بیش از ، اسپیندل به‌صورت مداوم و اتوماسیون در مرحله‌ی مخلوط نمودن، حلاجی و کاردینگ تا مرحله‌ی کشش که براساس آخرین تغییرات و به‌روز شدن، در ژاپن کار می‌کند. سیستم شوت‌فید براساس نیاز ، اسپیندل برای مراحل مداوم مخلوط نمودن، حلاجی تا کاردینگ که کاملاً مؤثر بوده و در جهت اتوماسیون و کاهش هزینه‌ها نقش دارد طراحی شده است..



( فروش ) های دیگر