فروش پارچه در شهر ری

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


اخیراً، ماشین‌‌‌های ریسندگی رینگ سیستم فاستونیِ پیشرفته برای تولید و عملکرد بسیار عالی در قسمت Pendulum Arm با تطبیق مکانیزم عملکرد با سیستم تولید، با توجه به ساخت سرعتِ متغیر اتوماتیک اسپیندل‌‌‌ها و کنترل در قسمت اندازه‌‌‌گیری کاهش انرژی، سهولت در عملکرد، تعمیر و نگهداری و تنظیمات، امکانات بالقوه‌‌‌ای را در این سیستم‌‌‌ها ایجاد نموده است.. در ساختار داخلی این نوع ماشین‌‌‌ها که بنام واگن تایپ (Wagon Type) داف اتوماتیک شناخته می‌‌‌شوند. به‌منظور کاهش هزینه‌‌‌ی کل و بهبود وضعیتِ کار، توزیع وضعیت ایرادات در حین داف و رفع مشکلات پیش‌آمده در حین کارِ این سیستم در نظر گرفته‌شده است.. برای ریسندگی نخ‌‌‌های ضخیم مناسب سیستم نخ فرش، ماشین‌‌‌های ریسندگی با سرعت بالا، با کشش بالا و تولید بسته‌‌‌های بزرگ با طراحی اسپیندلهای مخصوص، ساخته و تولید شده‌‌‌اند.

سازندگان ماشین‌‌‌آلات برای این مرحله مدل‌‌‌های مختلفی طراحی و ارائه داده‌‌‌اند هم‌‌‌چون ماشین چاپ غلطکی، ماشین چاپ روتاری، ماشین اتوماتیک چاپ اسکرین، ماشین چاپ اسکرین اتوماتیک با اسکرین‌‌‌های متحرک، ماشین‌‌‌های چاپ ترانسفو. ماشین‌‌‌های ذکر شد مجهز به میزهای چاپ تا متر و سرعت آن‌‌‌ها تا متر در دقیقه رسیده است.. حداکثر عرض چاپ تا متر و سانت‌‌‌متر چند رنگ با راپرت طرح طولانی است.. این ماشین‌‌‌ها به وسیله‌‌‌ی کامپیوتر کنترل شده تا درایو ماشین بدون تسمه جهت حداکثر عملکرد در دقت و عملیات چاپ به خوبی عمل نماید.

محرک های اصلی برای تغییر گردش کار موجود، کاملا عملکردی و تصفیه شده، شامل فشار قیمت (از افزایش هزینه یا رقابت) است.. قانونگذاری (به عنوان مثال، REACH، مالیات یا سهمیه بندی)؛ و تقاضای مشتری یا ایجاد اختلال (مانند فناوری جدید، همه گیرهای جهانی یا بحران های اقتصادی). در حالی که قیمت در برابر ارزش معمولا اولین ملاحظه ای است. که در نظر گرفته می شود، مهمترین عامل ایجاد تغییر در صنعت نساجی پایداری و رد پای اکولوژیکی است.. همراه با اختلال ناشی از همه گیری جهانی و تأثیر بعدی بر زنجیره تأمین، واضح است. که صنعت نساجی به روشی متکی است. که نه پایدار است. و نه شفاف.



( فروش ) های دیگر