فروش پارچه در شهرک صنعتی خوارزمی

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


تولید بالا به‌‌‌دنبال نهایت تلاش در تولیدنخی که بتواند در سرعت‌‌‌های بالا کار نماید مورد هدف قرار گرفت. هم‌‌‌زمان با پیشرفت در ماشین‌‌‌های واترجت ماشین‌‌‌های ایرجت توسعه و تکمیل پیشرفت‌‌‌های قبلی برای بافندگی با نخ‌‌‌های ریسیده شده و صنعتی در سال ، ماشین‌‌‌های ایرجت در سال برای رنج وسیعی از انواع بافت پارچه حتی بافت با نخ‌‌‌های آبدوست به‌‌‌صورت مخلوط، آماده شد. ماشین‌‌‌های ایرجت به‌‌‌طوری مورد قبول صنعت قرار گرفت که تولید این ماشین‌‌‌ها به‌‌‌صورت انبوه شروع و برای بافنگی پارچه‌‌‌های با کیفیت بالا در نظرگرفته شد.

تحولات و تغییرات تکنیکی در ماشین‌‌‌های حلقوی در راستای: سرعت بالا، گیج ظریف و ابعاد بزرگ ایجاد ارزش افزوده‌‌‌ی بالا، تغییر و تحول در ادوات و تجهیزات طراحی و نقشه بافت. این موضوعات به پشتوانه‌‌‌ی شرایط محیطی و نیاز زمانه مقدمتاً با است.فاده از کامپیوتر، توسعه لوازم جنبی هم‌‌‌چون تغذیه با فیدر مثبت نخ، برطرف‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌ی پرز و غیره. ایجادشده توسط ویژگی‌‌‌هایی هم‌‌‌چون تولید ساقه یا دهنه‌‌‌ی جوراب و بافت با حلقه‌‌‌های باز براساس طرح‌‌‌های در نظر گرفته‌‌‌شده و کشبا‌‌‌ف‌‌‌های مطابق با مد روز، بافت‌‌‌هایی که فرمان بافت آن‌‌‌ها را ژاگارد داده است. و غیره دارد.

نرم افزار تخصصی کیفیت ویژگی های خاص مورد نیاز را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند. سیستم با تجزیه و تحلیل تصاویر ارائه شده از طریق الگوریتم های قدرتمند تصویر و جمع آوری داده ها، کوچکترین نقص هایی را که یافتن آنها دشوار است.، ثبت می کند. یک نمای کلی گرافیکی از سیستم  بر روی خط تولید پارچه در شکل نشان داده شده است..



( فروش ) های دیگر