فروش پارچه در شهرک صنعتی شمس آباد

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


این ماشین‌‌‌ها برای رنگرزی با راندمان بسیار بالا به همراه حرارت مایکروویو با بخار آب مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد. این ماشین‌‌‌ها جهت شست‌‌‌وشو، سفیدگری، کاهش وزن با است.فاده از Acoustic Soda و یک سری از مراحل رنگرزی، کاهش و صرفه‌‌‌جویی و حفظ انرژی به صورت صد در صد با راندمان بالا به کار می‌‌‌رود. در حال حاضر، سیستم رنگرزی با پد(Pad)، سیستم بچ و انواع سیستم‌‌‌های مداوم از این روش است.فاده می‌‌‌کنند.

دستگاه‌های تابندگی به‌طورکلی به دو دسته‌ی تابندگی نخ‌های فیلامنت فلت و تابندگی نخ‌های ریسیده شده تقسیم می‌شوند. برای تابیدن نخ‌های فیلامنتی-ماشین‌‌‌های برگردان و دوباره پیچ براساس یک روال کلی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اما اخیراً توفوروان تویستر برای غالب نخ‌ها است.فاده می‌شود. پارچه‌های تولید شده با نخ‌های فیلامنت در ژاپن، در دنیرهای خیلی ظریف هم‌چون پارچه‌های لباس زنانه باکیفیت بسیار بهتر از ابریشم به‌صورت تولیدات جاری و عادی در آمده است.. اصول اساسی تکنولوژی تولید به منظور تقویت و افزایش کیفیت پارچه همان تکنولوژی تولید نخ‌های با دینر پایین و توان توفوروان تویسترها در این بخش است..

در نتیجه زمان برای آماده‌‌‌سازی طرح بافت کم شده، هزینه‌‌‌ی سرمایه‌‌‌گذاری کارگاه کاهش، روش‌‌‌های ایجاد بافت ظریف متنوع و ماشین‌‌‌ها برای بافت متنوع و تولیدات حجم کم و نمونه‌‌‌بافی در نظر گرفته و ارائه شده است.. هم‌‌‌چنین به‌‌‌دلیل بهبود عملکرد در انواع ماشین‌‌‌های گردبافی، پیشرفت بزرگی در ارتباط با پیچش، دوخت، کنترل و بازرسی، رنگرزی و تکمیل صورت گرفته است.. در ماشین‌‌‌های دستکش‌‌‌بافی، بافت دستکش‌‌‌های بدون درز با بافت ژاکارد و طرح‌‌‌های مختلف و متنوع در انواع مختلف ساخته شده و ارائه می‌‌‌گردد.



( فروش ) های دیگر