فروش پارچه در شهرک صنعتی چرمشهر

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; ‌&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; ‌&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;‌ &#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;‌ &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;. &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;. &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;…

این ماشین‌‌‌ها برای داف اتوماتیک آسان و تولید بسته‌‌‌های حجیم نخِ تولیدی طراحی‌شده است.. گستردگی قابل‌توجه در کاهش هزینه مخصوصاً در مرحله‌‌‌ی ریسندگیِ نخ‌‌‌های مغزی ایجادشده است.. در ژاپن چشمه‌‌‌‌‌‌ی ریسندگی اُپن-اند در حال فعالیت بوده و تغذیه‌‌‌ی اتوماتیک باسرعت بالا با درام تمیزکننده‌‌‌ی داخلی و غیره. با گسترش و بهبود عملکرد ماشین‌‌‌ها درمجموع به جهت گسترش نخ‌‌‌های قابل ریسیدن و بهبود کیفیت نخ، از نکات مثبت این پیشرفت است.. در ماشین‌‌‌های ریسندگی اُپن-اند برای الیاف بلند نیز پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای وجود دارد. معمولاً سیستم ریسندگی اُپن-اند با سیستم روتور شناخته می‌‌‌شود، اما مدل‌‌‌های دیگر سیستم ریسندگی اُپن-اند مثل ایروُرتکس که بنام ماشین‌‌‌های سیستم ریسندگی پیچشی شناخته می‌‌‌شود نیز تولید می‌‌‌گردد. این ماشین‌‌‌ها هم عملاً در حال کار هستند و هم نمرات ظریف با سرعتِ تا متر در دقیقه تولید می‌‌‌کنند. به‌‌‌صورتی‌‌‌‌‌‌که رسیدن به یک تحول بزرگ و کامل را در ماشین‌‌‌های ریسندگی امکان‌‌‌پذیر ساخته‌‌‌اند.

اخیراً، ماشین‌‌‌های ریسندگی رینگ سیستم فاستونیِ پیشرفته برای تولید و عملکرد بسیار عالی در قسمت Pendulum Arm با تطبیق مکانیزم عملکرد با سیستم تولید، با توجه به ساخت سرعتِ متغیر اتوماتیک اسپیندل‌‌‌ها و کنترل در قسمت اندازه‌‌‌گیری کاهش انرژی، سهولت در عملکرد، تعمیر و نگهداری و تنظیمات، امکانات بالقوه‌‌‌ای را در این سیستم‌‌‌ها ایجاد نموده است.. در ساختار داخلی این نوع ماشین‌‌‌ها که بنام واگن تایپ (Wagon Type) داف اتوماتیک شناخته می‌‌‌شوند. به‌منظور کاهش هزینه‌‌‌ی کل و بهبود وضعیتِ کار، توزیع وضعیت ایرادات در حین داف و رفع مشکلات پیش‌آمده در حین کارِ این سیستم در نظر گرفته‌شده است.. برای ریسندگی نخ‌‌‌های ضخیم مناسب سیستم نخ فرش، ماشین‌‌‌های ریسندگی با سرعت بالا، با کشش بالا و تولید بسته‌‌‌های بزرگ با طراحی اسپیندلهای مخصوص، ساخته و تولید شده‌‌‌اند.



( فروش ) های دیگر