فروش پارچه در شهریار

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


به‌هرحال این سیستم در انواع مختلف مناسب برای کنترل میزان تغذیه و قابل تنظیم برای هر میزان تغییر در تغذیه‌ی مواد ساخته شده است.. در نتیجه برای پارت‌های مختلف تولید، داف اتوماتیک و ادوات و تجهیزات نقل و انتقال در سیستم بالشچه آماده و اجرائی شده است.. بالشچه و فتیله در خیلی از مواقع خارج از محل اصلی و در انواع مختلف به‌صورت اتوماتیک تغذیه شده و رشد تکنیکی زیادی را برای مراحل اتوماسیون می‌طلبد. در بخش کاردینگ، افزایش سرعت‌ها، تولید به کیلوگرم در ساعت با تغییرات مطمئن در اصول کاردینگ و بهبود عملکرد در قسمت‌های بازکننده‌ی الیاف، رسانده است..

امروزه تعداد دو میلیون توفوروان تویستر جهت تولید پارچه‌‌‌های با نخ‌‌‌های فیلامنتی با تاب خیلی بالا حدود تا تاب در متر با کیفیت بسیار بالا در حال کار هستند. به‌‌‌عبارت‌‌‌ دیگر دستگاه‌‌‌های رینگ تابندگی و توفوروان تویستر برای سیستم‌‌‌های نخ‌‌‌های ریسیده‌‌‌شده به کار گرفته می‌‌‌شوند. اگرچه با پیشرفت تکنولوژیکی T.F.O مقتدرانه به‌‌‌جای دستگاه‌‌‌های رینگ تابندگی به‌‌‌کار می‌‌‌روند. در حال حاضر چیزی در حدود اسپیندل T.F.O جهت تولید نخ‌‌‌های ورستد، نخ‌‌‌های پنبه‌‌‌ای، نخ‌‌‌های اکریلیک و نخ‌‌‌های دوخت مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد.

ویسکوز: بر خلاف تصور عمومی الیافی بر پایه‌ی طبیعی و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز (ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد نحوه‌ی ساخت این الیاف است.. الیاف ویسکوز (مانند تولید کاغذ) از خمیر کردن سلولوز تشکیل می‌شوند.



( فروش ) های دیگر