فروش پارچه در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


موهر: موی بعضی از نژادهای بز لطیف و با ارزش است. . از بز نژاد آنقره ٬ سالیانه مقدار زیادی موی بلند و لطیف به دست می آید که موهر نامیده می شود . درازای تارهای موهر معمولا” میان ١٣ تا ٢٢ سانتیمتر و قطر آن ۵٠ تا ٠ میکرون است. . هر چه قطر موهر کمتر باشد لطیفتر و گرانتر است. و در بازارهای جهانی از بهترین پشمهای گوسفندان مرینوس نیز گرانبهاتر است. . تارهای موهر خاصیت کشسانی مناسبی دارند از این رو پارچه های بافته شده از موهر کمتر چروک می شوند . امروزه در صنعت بافندگی از موهر خالص کمتر است.فاده می شود . موهر را با پشم گوسفند ٬ مو و کرک بز و یا با کتان ٬ کنف ٬ پنبه و نیز با الیاف مصنوعی مانند نایلون و پرلون ٬ به نسبتهای معین درهم می کنند و با آن پارچه های گوناگون می بافند . تارهای موهر خاصیت رنگ پذیری خوبی دارند و رنگها را با درخشندگی و شفافیت زیادنشان می دهند.

در نتیجه زمان برای آماده‌‌‌سازی طرح بافت کم شده، هزینه‌‌‌ی سرمایه‌‌‌گذاری کارگاه کاهش، روش‌‌‌های ایجاد بافت ظریف متنوع و ماشین‌‌‌ها برای بافت متنوع و تولیدات حجم کم و نمونه‌‌‌بافی در نظر گرفته و ارائه شده است.. هم‌‌‌چنین به‌‌‌دلیل بهبود عملکرد در انواع ماشین‌‌‌های گردبافی، پیشرفت بزرگی در ارتباط با پیچش، دوخت، کنترل و بازرسی، رنگرزی و تکمیل صورت گرفته است.. در ماشین‌‌‌های دستکش‌‌‌بافی، بافت دستکش‌‌‌های بدون درز با بافت ژاکارد و طرح‌‌‌های مختلف و متنوع در انواع مختلف ساخته شده و ارائه می‌‌‌گردد.

سازندگان ماشین‌‌‌آلات برای این مرحله مدل‌‌‌های مختلفی طراحی و ارائه داده‌‌‌اند هم‌‌‌چون ماشین چاپ غلطکی، ماشین چاپ روتاری، ماشین اتوماتیک چاپ اسکرین، ماشین چاپ اسکرین اتوماتیک با اسکرین‌‌‌های متحرک، ماشین‌‌‌های چاپ ترانسفو. ماشین‌‌‌های ذکر شد مجهز به میزهای چاپ تا متر و سرعت آن‌‌‌ها تا متر در دقیقه رسیده است.. حداکثر عرض چاپ تا متر و سانت‌‌‌متر چند رنگ با راپرت طرح طولانی است.. این ماشین‌‌‌ها به وسیله‌‌‌ی کامپیوتر کنترل شده تا درایو ماشین بدون تسمه جهت حداکثر عملکرد در دقت و عملیات چاپ به خوبی عمل نماید.



( فروش ) های دیگر