فروش پارچه در چهاردانگه

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


برای دو دهه، منسوجات به عنوان یکی از مرزهای آینده دار نوآوری دیجیتال در نظر گرفته شده است.. با این وجود، با تنوع بسیار زیاد کاربردها، هر یک طیف وسیعی از نیازها در پرداختن به منسوجات به عنوان یک صنعت واحد و همگن غیرممکن است.. در نظر گرفتن بخش های متمایز بر طبق هر یک از ویژگی های خاص بسیار سازنده تر است..

این ماشین‌‌‌ها برای داف اتوماتیک آسان و تولید بسته‌‌‌های حجیم نخِ تولیدی طراحی‌شده است.. گستردگی قابل‌توجه در کاهش هزینه مخصوصاً در مرحله‌‌‌ی ریسندگیِ نخ‌‌‌های مغزی ایجادشده است.. در ژاپن چشمه‌‌‌‌‌‌ی ریسندگی اُپن-اند در حال فعالیت بوده و تغذیه‌‌‌ی اتوماتیک باسرعت بالا با درام تمیزکننده‌‌‌ی داخلی و غیره. با گسترش و بهبود عملکرد ماشین‌‌‌ها درمجموع به جهت گسترش نخ‌‌‌های قابل ریسیدن و بهبود کیفیت نخ، از نکات مثبت این پیشرفت است.. در ماشین‌‌‌های ریسندگی اُپن-اند برای الیاف بلند نیز پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای وجود دارد. معمولاً سیستم ریسندگی اُپن-اند با سیستم روتور شناخته می‌‌‌شود، اما مدل‌‌‌های دیگر سیستم ریسندگی اُپن-اند مثل ایروُرتکس که بنام ماشین‌‌‌های سیستم ریسندگی پیچشی شناخته می‌‌‌شود نیز تولید می‌‌‌گردد. این ماشین‌‌‌ها هم عملاً در حال کار هستند و هم نمرات ظریف با سرعتِ تا متر در دقیقه تولید می‌‌‌کنند. به‌‌‌صورتی‌‌‌‌‌‌که رسیدن به یک تحول بزرگ و کامل را در ماشین‌‌‌های ریسندگی امکان‌‌‌پذیر ساخته‌‌‌اند.

تغییرات و تحولات تکنیکی برای تضمین افزایش ارزش افزوده، قابلیت تنوع و تولیدات با حجم کم بافندگی را به رنج وسیعی از انواع بافت هدایت نمود. طبیعتاً مراحل مقدمات بافندگی با توجه به افزایش سرعت ماشین‌‌‌های بافندگی به سمتی هدایت شد که با این پیشرفت تطبیق داده شود. مخصوصاً در بخش آهارزنی که کیفیت آهار نقش بسزایی در راندمان بافندگی دارد. مصرف بالای انرژی در ماشین‌‌‌های آهارزنی بسیار مهم است. .



( فروش ) های دیگر