مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در اسلامشهر

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


پروفیل های U به عنوان purlin ، stringcourse  و نمای در ساختمانهای صنعتی با فولاد سنگین که در معرض بارهای بیش از حد قرار دارند و به عنوان ستون باربری، تیر و خرپا سقف در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند سازه های فلزی سنج سبک، انبارها، آشیانه ها و انبارها است.فاده می شوند. به عنوان باربری یا عنصر کمکی در ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانهای فلزی کاربرد دارند.

– کالیبره کردن دستگاه قالب برای عبور دادن ورق و شکل دهی ورق در چند مرحله. این بخش از عملیات به منظور نزدیک کردن دو لبه ی ورق به همدیگر و مشخص شدن محل قابل جوش می باشد. پس از عبور ورق از این حالت درز پروفیل به صورت یک خط مستقیم مشخص می گردد.

در روش نورد گرم تولید انواع پروفیل بزرگ و صنعتی، ابتدا مواد اولیه (شمش فولادی) را تحت گرمای بالا قرار می‌دهند تا کامل ذوب شود. سپس مواد مذاب را در داخل قالب می‌ریزند تا حالت بگیرد. در مرحله بعد روی آن آب می‌ریزند تا خنک شود و دوباره آن را گرم کرده و با است.فاده از غلت ضخامت آن را به حد است.اندارد می‌رسانند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر