مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در بازار لاله زار

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دقیق ‌ترین تعریف برای تولید پروفیل‌های نورد سرد این است. که در دمای معمولی، فولاد با فشار غلتک تغییر شکل می‌یابد. به طور کلی در نورد سرد برای تولید ورق‌های گالوانیزه و فولاد رنگی به آنیل کردن نیاز است. تا میزان انعطاف‌پذیری به صورت گسترده افزایش یابد و بتوان از این پروفیل‌ها در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی و دیگر موارد است.فاده کرد. همچنین از پروفیل های نورد سرد فقط در کارهای سبک ساختمانی است.فاده می شود مانند : لاپه ها, ناودانی, تیرهای تکیه گاهی سقف کاذب و چارچوب درهای ساختمان.

 با حضور پروفیل‌ها در ساختمان، است.حکام کششی، برشی و تسلیم سازه در مقادیر بسیار زیادی افزایش یافته و وزن کلی ساختمان نیز کاهش چشم‌گیری داشته است.. پروفیل‌ها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند تا در قسمت‌های متفاوتی از سازه به کار بروند؛ هر پروفیل در هر شکل، کاربردی مخصوص به خود دارد. در این مقاله  از

دو روش برای ساخت پروفیل‌های بسته وجود دارد. در اولین روش، ورق‌های موردنظر توسط غلتک‌نورد شکل داده می‌شوند و لبه‌های لوله‌مانند آن‌ها به هم جوش می‌خورند. روش بعدی هم تحت عنوان فرایند اکستروژن است.. در این روش، قطعه‌ای با دمای بسیار بالا از جنس موردنظر، از حفره‌ای عبور داده شده و براساس شکل حفره، پروفیل بسته شکل‌دهی می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر