مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در تهران

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


در این روش، از نورد گرم برای شکل دادن شمش‌های فولادی و تبدیل آن‌ها به انواع پروفیل ساختمانی است.فاده می‌شود. پروفیل‌های نورد گرم در ساخت انواع ناودانی، میلگرد و... کاربرد دارند. شما می‌توانید در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع میلگرد ‌می‌توانید به مقاله

این مدل پروفیل بسیار محبوب است.. پروفیل با مقطع HSS به روش نورد سرد تولید می‌شود. این پروفیل در ساخت انواع است.ادیوم‌ها، فروشگاه‌ها، پل و خانه‌های مسکونی کاربرد دارد. به دلیل مدل ساخت پروفیل HSS، موقع کار کردن بسیار ابتکار عمل بالایی به مهندسان و کارگران یک پروژه می‌دهد.

البته جالب است. بدانید که پروفیل‌های صنعتی در اندازه‌های محدودتر و کوچک‌تر برای حصارکشی زمین‌ها، ایجاد راه پله و نرده‌کشی در اطراف کارخانه‌جات و غیره هم مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی به کاربرد پروفیل‌های صنعتی اشاره کنیم، می‌توانیم به کاربرد پروفیل مربعی در صنعت خودروسازی، پروفیل Z در سقف سوله‌ها و پروفیل‌های معمولی در ساختن انواع میز و صندلی اشاره داشته باشیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر