مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در جنوب تهران

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


تیرآهن از جمله پروفیل‌های کاربردی در صنایع مختلف محسوب می‌شود که از بال و یک جان تشکیل شده است.. تیرآهن به طور کلی در دسته‌بندی مقاطع فولادی سخت و بلند قرار می‌گیرد. از این مقطع فولادی در تیرها و ستون‌های یک سازه است.فاده می‌شود. تیرآهن هم دارای انواع مختلفی مثل IPE، IPB و INP است. که هرکدام آن‌ها از لحاظ ضخامت و کلفتی و همچنین اندازه بال‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و

پروفیل ناودانی در جنس‌های گوناگونی مانند آلومینیوم، است.یل و فولاد ساخته می‌شود. این پروفیل با توجه به کاربرد، از ورق‌های گالوانیزه فولادی نیز ساخته می‌شود. پروفیل ناودانی بیشترین است.فاده را در ساخت چارچوب‌های درب و پنجره دارد. همچنین گفتنی است. که پروفیل ناودانی در دو شکل ساده و مشبک تولید می‌شود.

کلمه پروفیل همان کلمه profile در زبان انگلیسی است. که به معنای نیم‌رخ است.. از سویی دیگر در صنعت، کلمه‌ای است. که به مقطع ثابت و طول زیاد اشاره می‌کند.  از این کلمه برای تمام مقاطع فارغ از جنس آن‌ها است.فاده می‌شود. پروفیل‌ها گستردگی بسیاری دارند که بر اساس معیارهای مختلفی مثل جنس، کاربرد، روش ساخت و ... تقسیم بندی می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر