مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در دماوند

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


سپری‌ها به دلیل ساختار و شکل ظاهری متفاوتی که دارند، پروفیل T هم نامیده می‎شوند. این پروفیل از جمله مقاطع فولادی است. که هم به عنوان پروفیل صنعتی و هم به عنوان پروفیل ساختمانی محسوب می‌شود. از این مقطع فودلای برای ایحاد سازه‌های خرپایی، سقف‌های شیشه‌ای یا کاذب و غیره است.فاده می‌شود. انواع پروفیل‌های سپری در کوره‌های نورد سرد و گرم ساخته می‌شوند و دارای بال و جان باریک و طویل هستند.

با توجه به این که حالا تعریفی دقیق و تخصصی از واژه پروفیل در دست داریم، بهتر است. که هرکدام از عناصر موجود در این تجهیزات تخصصی را مورد واکاوی قرار بدهیم. مهم‌ترین ویژگی انواع پروفیل‌های موجود در بازار، شکل ساختاری و اندازه‌هایی است. که در هرکدام آن‌ها وجود دارد. برای مثال اگر دقت کرده باشید، بسیاری از پروفیل‌هایی که در صنعت ساختمان‌سازی مورد است.فاده قرار می‌گیرند، ساختاری توخالی دارند و همین ساختار منحصربه‌فرد آن‌ها باعث تعریف کابردهای‌شان می‎شود.

پروفیل هایی با مقطع مستطیلی و مربعی توخالی را در ایران با نام قوطی می‌شناسند. در صنایع مختلفی مثل ساختمان، خودروسازی، تولید لوازم خانگی و ... مورد است.فاده قرار می‌گیرند. به جز طول و عرض، ضخامت این مقاطع اهمیت دارد که به اصطلاح به آن گوشت پروفیل می‌گویند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر