مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در دیزین

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.


نوع دیگری از ناودانی وجود دارد که به آن ناودانی U شکل می‌گویند. در این حالت بال‌ها در توازی با یکدیگر نیستند و با گرد شدن زاویه داخلی مقطع، بال‌ها حالت مخروطی پیدا می کنند و شکلی U شکل به مقطع می‌دهند. در است.اندارد، این نوع ناودانی ها با اصطلاح UPN دیده می‌شوند.

سیم مفتول مقطعی گرد دارد و به روش نورد و کشش از بیلت تولید می‌شود. این سیم‌ها که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان و خودروسازی دارند، صنایع ظریفی هستند که گاهی ضخامتشان به یک دهم میلیمتر هم میرسد. مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه گرم و سرد، مفتول است.نلس است.یل و ... از انواع سیم های مفتولی هستند.

تیرآهن یکی دیگر از شناخته شده ترین انواع پروفیل ساختمانی است. که کاربرد فوق العاده زیادی در ساختمان سازی دارد. این پروفیل از دو بال و یک جان ساخته شده و از آن برای ساخت انواع تیر و ستون در ساختمان است.فاده می‌شود. تیرآهن به سه نوع IPE، IPB و INP تقسیم شده و با نماد I در نقشه‌های ساختمانی نمایش داده می‌شود. برای مشاهده نرخ لحظه‌ای این محصول می‌توانید صفحه



( مشاوره و اجرا ) های دیگر