مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در رودهن

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

طبیعت زیبا و بکر روستاهای آردینه، جورد و وسکاره که در شمال شهر بومهن قرار گرفته از دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر می باشند که همچنان توانسته اند بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است. قدمت روستای وسکاره به هزار سال میرسد.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


چهارپهلو یک پروفیل فولادی است. که سطح مقطعی پر و مربعی شکل دارد. به دلیل شکل سطح مقطع آن، عملیات تراشکاری و جوشکاری در این پروفیل بسیار آسان است.. از جمله کاربرد این پروفیل می‌توان به ساخت قسمت‌های تزیینی سازه، ساخت درب و پنجره، شفت، محور اتصالات، ابزارهای فولادی مختلف، قاب، بست و ... اشاره کرد.

نورد سرد: در این روش، پروفیل ها با شکل دادن ورق‌های فولادی به روش خم کردن یا پرس تولید می‌شوند، بنابراین ماحصل آن، قطعات فولادی سبکی هستند. بعضی ناودانی ها، نبشی ها و کلاهی ها را با این روش می‌سازند. همچنین ناودانی دوبل که از اتصال میانی دو ناودانی ورقی ایجاد می‌شود هم در این دسته قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین مشخصه پروفیل‌های صنعتی در ضخامت بالای آن‌ها نهفته شده است.. ضخامت بالای پروفیل‌های صنعتی باعث می‌شود که قابلیت جوش‌پذیری و میزان کیفیت جوش آن‌ها در طراحی‌های گسترده و بزرگ قابل توجه باشد. اتصالات مربوط به پروفیل‌های صنعتی را معمولاً با است.فاده از پیچ و مهره‌های مختلف هم انجام می‌دهند، اما آن‌چه که بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد، اتصالات انواع پروفیل‌ها با است.فاده از عملیات جوشکاری است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر