مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شرق تهران

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


از سویی دیگر مقاطع HSS به نسبت مصالح سنتی که با ورق تولید می‌شوند، در معماری مدرن کاربرد بیشتری دارند. شکل این مقاطع هوشمندانه‌تر طراحی شده، به همین دلیل در کنار زیبایی و ظرافتی که برای سازه به همراه می‌آورند، ایمنی و مقاومت بسیاری هم دارند. به دلیل توخالی بودن این مقاطع، در سازه‌هایی که المان وزن در آن‌ها  اهمیت دارد، مثل سازه‌های لرزه ای، میتوانند است.فاده شوند.

اگر همین حالا عبارت «بناهای تاریخی» را در گوگل جست‌وجو کنید، تصاویری متعدد از ساختمان‌های و سازه‌های عظیمی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که ساختاری متفاوت نسبت به سازه‌ها و ساختمان‌های امروزی دارند. اگر کمی در ساختمان بناهای تاریخی دقت کنید، با ستون‌های چوبی یا سنگی بزرگ مواجه خواهید شد که شکل قدیمی و سنتی پروفیل‌های امروزی محسوب می‎‌شوند.

کاربرد پروفیل صنعتی عمدتاً به دلیل ساختار منحصربه‌فرد آن و قابلیت‌هایی است. که برای اتمام پروژه‌ها و سازه‌های ساختمانی به کار گرفته می‌شوند. با توجه به این که پروفیل‌های صنعتی با توجه به کاربردهای متنوعی که دارند، در انواع و اشکال خاصی ساخته و تولید می‌شوند، باید در هنگام خریداری کردن آن‌ها پارامتر قیمت و هدف را مد نظر قرار داد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر