مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شمال تهران

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


خواص چهارسو به روش تولید آن بستگی دارد. این پروفیل به سه روش نورد گرم، نورد سرد و ترانسی تهیه می‌شود. چهارپهلوهای تولیدی به روش نورد گرم، کیفیت خیلی بالایی ندارند و بیشتر در مواردی است.فاده می‌شوند که است.حکام بیش از شکل ظاهری مدنظر باشد.

نوع دیگری از پروفیل‌های موجود در بازار ناودانی است.. این محصول ظاهری شبیه حروف U و C انگلیسی دارد و با روش نورد گرم و سرد تولید می‌شود. ناودانی دارای طول و متر است. و با دو نوع است.اندارد ابعادی UPE وUPN تولید می‌شود. این محصول در ساختمان سازی و تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.

چهارسو یا چهارپهلو از جمله پروفیل‌های فولادی است. که سطح مقطع آن پر و مربعی‌شکل است.. مهم‌ترین ویژگی این پروفیل مربوط به شکل مقطعی آن می‌شود که در نهایت به عملیات جوشکاری و تراشکاری راحت‌تری منجر می‌شود. از کاربردهای این پروفیل فولادی می‌توان به ساخت بخش‌های تزئینی سازه‌ها، ساخت درب‌وپنجره، محور اتصالات، قاب، بست و غیره اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر