مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شهر سنگ تهران

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


نبشی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی است. که در اتصالات مقاطع فولادی بسیار مورد است.فاده قرار می‌گیرد. نبشی ها از دو سطح تشکیل شده‌اند که به صورت عمود بر یکدیگر قرار گرفته‌اند. به دلیل شکل ظاهری که پیدا می‌کنند، به این پروفیل ها، مقاطع L شکل می‌گویند. این پروفیل های فولادی از نظر ظاهری به دودسته نبشی هایی با بال مساوی و نبشی هایی با دوبال نامساوی تقسیم می‌شوند.  نبشی ها به هردو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می‌شوند.

تاریخچه ی است.فاده از مقاطع ساختمانی توخالی HSS به دلیل شکلی که دارند بسیار قدیمی است.. دانستن در مورد ریشه ی این محصولات بسیار جالب به نظر می رسد. تاریخچه است.فاده از پروفیل صنعتی به نوعی با تاریخ تکامل و توسعه ی فولاد در ارتباط است.. اساسا مفهوم پروفیل صنعتی و ساختمانی به دلیل تغییراتی که در شیوه ی زندگی Lifestyle انسان پدید آمد، شکل گرفت و توسعه پیدا کرد. زندگی شهر و جلوه های آن که از آن جمله می توان به ساختمان های بلند و آپارتمان نشینی  اشاره نمود همواره در معرض تغییرات و پیشرفت بوده است..از جمله این تغییرات در شیوه ی زندگی انسان به رواج بیشتر آپارتمان نشینی، ساختمان های بزرگ برای فروشگاه های چند منظوره، هتل ها، فرودگاها ها و ... می توان اشاره نمود. ابتدا

در صنعت ساختمان سازی یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی، انواع مصالح فلزی میباشد. تمامی این محصولات با توجه به جنس و شرایط خاصی که دارند، برای است.فاده در این بخش از صنعت به کار گرفته میشوند. همچنین یکی از مصالح فلزی پرکاربرد که در قسمت های متنوع ساخت و سازی از آن های است.فاده میشود، پروفیل های آلومینیومی هستند که شامل دو نوع ساختمانی و صنعتی می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر