مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شهرک صنعتی خوارزمی

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


با پیشرفته‌تر شدن صنایع ساختمانی و انقلاب صنعتی، بازار آهن‌آلات و فولاد هم دستخوش تغییرات اساسی و بنیادین شد. از انقلابی که در بازارهای آهن و فولاد رخ داده بود، تجیهزاتی مثل پروفیل وارد بازار شدند که حالا به دسته ساختمانی و صنعتی تقسیم می‌شوند. برا ساختمان‌سازی و مستحکم‌تر کردن سازه‌های مختلف از تیرآهن‌ها و مقاطع فولادی متعددی است.فاده می‌شود. مقاطع فولادی نمی‌توانند به تنهایی تمامی قوام و است.حکام سازه‌های ساختمانی را پوشش دهند و لازم است. که در کنار آن‌ها از پروفیل‌های مختلف است.فاده شود.

 نبشی محصولی که در صنعت ساختمان‌سازی، تولید درب و پنجره و &#;. کاربرد دارد. اندازه نبشی با اندازه بال آن یکی است.. یعنی اگر اندازه بال میلی‌متر باشد، یعنی نبشی است.. ضخامت هم یک فاکتور مهم برای نامیدن انواع پروفیل نبشی محسوب می‌شود. اندازه بال پروفیل نبشی می‌تواند بین تا ۵ میلی‌متر باشد. نبشی دارای دو نوع بال مساوی یا بال نامساوی است..

این پروفیل دارای سطح مقطع مربع، مستطیل و دایره شکل بوده و در ساخت پل ها، مراکز خرید و واحدهای مسکونی کاربرد فراوانی دارد. این دسته از محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آتش سوزی بوده و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر