مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شهرک صنعتی شمس آباد

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


در عصر جدید امروز بخش وسیعی از بازار پروفیل در اختیار مواد مرکب یا همان کامپوزیت میباشد. پروفیل های کامپوزیتی میزان زیادی در صنعت ساختمان سازی به خصوص ساخت و ساز در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی و زنگ زدگی در آن بالا باشد بسیار رواج دارد. علت اصلی است.فاده از این قبیل پروفیل ها، جلوگیری از فرآیند خوردگی و همچنین افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات جوی است.. است.فاده از پروفیل های کامپوزیتی باعث سبکی بنا می شود، اما اهمیت این مزیت چندان نیست. آنچه باعث دوام و عمر بالای پروفیل کامپوزیتی می شود خاصیت غیرکشسانی آن است. که باعث عملکرد بهتر آن می­شود. کشور ما به لحاظ شرایط اقلیمی در شمال و جنوب نیاز بسیار گسترده ای به است.فاده از کامپوزیت در قالب پروفیل های کامپوزیتی دارد. هم اکنون بسیاری از سازه های بنا شده در محیط های خورنده مناطق مختلف کشور همچون پل های دریاچه ارومیه یا ساختمان های جنوب کشور دچار معضل خوردگی هستند که است.فاده از کامپوزیت ها می تواند پاسخگوی مشکل این قبیل سازه ها باشد.

برای تولید پروفیل است.یل از مقدار زیادی کروم است.فاده می‌شود که سطح یکپارچه و مقاومی را در برابر فرآیند اکسیدشدن ایجاد می‌کند. همچنین این محصول زیبایی خاصی دارد و به همین دلیل برای موارد تزرئینی و یا زیبایی است.فاده می‌شود. مقاومت در برابر حرارت و گرما از جمله ویژگی‌های این نوع پروفیل ضدزنگ است..

– عملیات جوشکاری که به صورت اتوماتیک انجام می گردد. در این مرحله جوشکاری درز پروفیل انجام می گیرد. جوش القایی (EIW Electrical Induction Welding) و یا جوش کاری مقاومتی (ERW Electrical Resistance Welding)  در این بخش از تولید پروفیل صنعتی به کار گرفته می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر