مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


پروفیل سنگین به دو شکل پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی در بازار موجود است.. این محصول مقطع مربع و مستطیل دارد و برای تولید آن از ورق‌های سیاه با ضخامت .۵ میلی‌متر است.فاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پروفیل سنگین باید به تنوع ابعاد آن‌ها اشاره کنیم.

این مقطع، از پروفیل های فولادی نورد شده در بازار است. که در تمام صنایع به خصوص در ماشین آلات صنعتی کاربرد فراوان دارد. در تولید یدک‌کش ها بسیار از این مقطع است.فاده می‌شود. علاوه بر این در صنایع دیگری نیز کاربرد دارد. مثلا در مرغداری‌ها، برای ساخت سطوح انتقال، از پروفیل کلاهی است.فاده می‌شود. مزیت اصلی این مقطع فولادی، جوشکاری ساده آن است..

پروفیل ساختمانی به دسته‌ای از انواع پروفیل گفته می‌شود که در حوزه ساختمان سازی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف پروفیل‌های ساختمانی معمولا با ضخامتی بین الی میلی متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پروفیل‌های ساختمانی با توجه به معیارهای مشخصی مانند روش ساخت یا سطح مقطع به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند که در بخش‌های بعدی با آن‌ها آشنا خواهید شد. درواقع به پروفیل‌هایی که در صنایع ساختمانی کاربرد دارند پروفیل ساختمانی می‌گوییم. این مدل محصولات در ساخت درب و پنجره آلومینیومی بسیار معروف هستند. روش ساخت این مدل قوطی‌های ساختمانی متفاوت است.. این روش‌های ساخت عبارت اند از: نورد گرم، نورد سرد و مرکب



( مشاوره و اجرا ) های دیگر