مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در قرچک

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


مهم‌ترین مشخصه پروفیل‌های صنعتی در ضخامت بالای آن‌ها نهفته شده است.. ضخامت بالای پروفیل‌های صنعتی باعث می‌شود که قابلیت جوش‌پذیری و میزان کیفیت جوش آن‌ها در طراحی‌های گسترده و بزرگ قابل توجه باشد. اتصالات مربوط به پروفیل‌های صنعتی را معمولاً با است.فاده از پیچ و مهره‌های مختلف هم انجام می‌دهند، اما آن‌چه که بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد، اتصالات انواع پروفیل‌ها با است.فاده از عملیات جوشکاری است..

همچنین قیمت پروفیل ها بر اساس شکل و وزن و جنس آنها بسیار متفاوت است.. از پروفیل Z در اسکلت بندی فلزی ساختمان ها که از مقاطع گوناگونی تشکیل شده است. و باید به یکدیگر متصل شوند، ازین سازه پرکاربرد است.فاده می­شود. همچنین از مزایای پروفیل زدZ میتوان به وزن سبک  و طول عمر و است.حکام بالا قیمت پایین و به صرفه بودن آن اشاره کرد.

انواع مختلف لوله‌های صنعتی و ساختمانی که در سیستم پایپینگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند، به دلیل مقاومت بالا، است.حکام و مقاوتی که در برابر خوردگی نشان می‌دهند، جایگاه ویژه‌ای در میان انواع پروفیل صنعتی دارند. لوله‌های فولادی هم می‌توانند جوش داده شوند و هم می‌توانند یکپارچه و بدون درز مورد است.فاده قرار بگیرند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر