مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پروفیل های U به عنوان purlin ، stringcourse  و نمای در ساختمانهای صنعتی با فولاد سنگین که در معرض بارهای بیش از حد قرار دارند و به عنوان ستون باربری، تیر و خرپا سقف در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند سازه های فلزی سنج سبک، انبارها، آشیانه ها و انبارها است.فاده می شوند. به عنوان باربری یا عنصر کمکی در ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانهای فلزی کاربرد دارند.

نوع دیگری از انواع پروفیل در بازار گالوانیزه است.. این محصول برای ساخت درب و پنجره است.فاده می‌شود. پروفیل‌های گالوانیزه از همان فولاد ساخته می‌شوند. اما یک روکش لعابی روی هر پروفیل قرار می‌گیرد تا در مقابل اکسیدشدن و زنگ زدگی مقاوم شوند. از این محصولات برای برای ساخت درب و پنجره است.فاده می‌شود.

پروفیل صنعتی جزء جدایی‌ناپذیر صنایع مختلف مثل خودروسازی، تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات تخصصی محسوب می‌شود. با توجه به این که انواع مختلفی از پروفیل‌ها (چه صنعتی و چه ساختمانی) در بازار آهن‌آلات و فولاد وجود دارند، برای خریداری هرکدام از آن‌ها باید با انواع و کاربرد هرکدام به خوبی آشنا بود.در این مقاله تلاش شد تا علاوه بر ارائه تعریف‌های جامع از پروفیل صنعتی و ساختمانی، انواع آن‌ها را هم مورد بررسی قرار بدهیم و کاربرد هریک را به صورت مفصل و مجزا زیر ذره‌بین ببریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر