مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


پروفیل به عنوان یک ماده اولیه محسوب می‌شود که کاربر زیادی در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف دارد. این محصول از نظر جنس، مقاومت، سایز، نحوه تولید و حتی ظاهر به چندین نوع تقسیم می‌شود. پروفیل ساختمانی یکی از رایج‌ترین انواع پروفیل است. که در بین این محصول کاربر بیشتری دارد.

– عملیات جوشکاری که به صورت اتوماتیک انجام می گردد. در این مرحله جوشکاری درز پروفیل انجام می گیرد. جوش القایی (EIW Electrical Induction Welding) و یا جوش کاری مقاومتی (ERW Electrical Resistance Welding)  در این بخش از تولید پروفیل صنعتی به کار گرفته می شود.

همچنین قیمت پروفیل ها بر اساس شکل و وزن و جنس آنها بسیار متفاوت است.. از پروفیل Z در اسکلت بندی فلزی ساختمان ها که از مقاطع گوناگونی تشکیل شده است. و باید به یکدیگر متصل شوند، ازین سازه پرکاربرد است.فاده می­شود. همچنین از مزایای پروفیل زدZ میتوان به وزن سبک  و طول عمر و است.حکام بالا قیمت پایین و به صرفه بودن آن اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر