مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در پیشوا

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


وجود گستردگی پروفیل‌ها در قسمت دهانه، آن‌ها را به پروفیل‌های باز تبدیل می‌کند. دهانه همان قسمت فاصله دو لبه از یکدیگر است.. این پروفیل‌ها مقاومت بالایی در کنار قیمت و وزن پایین دارند. پروفیل زد پرلین را مثالی برای پروفیل باز می‌توان در نظر گرفت. همچنین تیر‌آهن، نبشی، میلگرد، ناودان و تسمه هم در دسته‌ پروفیل‌های باز قرار می‌گیرند.

پروفیل‌های گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ‌ز‌دگی مقاومت بالایی دارند که به دلیل وجود پوششی از فلز روی، در سطح آن‌ها است.. برای اینکه پروفیل‌های گالوانیزه بازرسی شوند، هیچ احتیاجی به تست مخرب وجود ندارد و به صورت چشمی نیز می‌توان آن‌ها را بازرسی کرد. در کنار چنین ویژگی‌هایی،

از این سازه ی فلزی بیشتر در سقف های سوله ها، پارکینگ و سالن های ورزشی است.فاده می­شود و کاربرد های بسیاری دارد. این نوع پروفیل ها با سایز ها و ضخامت های متعددی تولید می­شوند که سایز های است.اندار این قطعات فولادی: ۸-- هستند که در ضخامت های ٫۵ و میلیمتر ساخته می­شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر