مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در چهاردانگه

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


برای تولید انواع پروفیل با این روش ابتدا فولاد اولیه (ورق‌های فولادی) را داغ می‌کنند تا انعطاف‌پذیر و نرم شود. سپس با است.فاده از غلتک، و دستگاه‌های مخصوص پرس، آهن نرم شده را حالت می‌دهند تا لوله‌های توخالی با اشکال متنوع را از آن خلق کنند. در واقع پروفیل نورد سرد از شکل دادن ورق‌های فولادی (باخم کردن و پرس شدن) تولید می‌شود. سطح روی پروفیل‌هایی که با روش نورد سرد تولید می‌شوند، صاف و صیقلی است..

این پروفیل های T شکل به سپری معروف می باشند و دارای قاعده و ارتفاع های برابر یا متفاوت می باشند. عمده کاربرد آن ها در ساخت اعضای مرکب و اتصالات سازه های فولادی است.. سپری ها دارای اندازه های مختلف قاعده و ارتفاع می باشند و عیب اصلی این مقاطع مقاومت خمشی کم آن ها و سطوح مایل به بالاست که در اتصالات ایجاد مشکل می کنند. این مقطع اکثرا در ساخت خرپا ، در و پنجره، سقف شیروانی و اسکلت سقف کاذب مورد است.فاده قرار می گیرد.

برای انتخاب پروفیل ها که تنوع بالای آن‌ها می‌تواند هرکسی را دچار سردرگمی کند، شناخت دسته بندی آن‌ها راهگشا است.. پروفیل‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی دسته بندی کرد که مهم‌ترین آن‌ها دسته بندی از طریق روش ساخت و شکل سطح مقطعشان است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر