اجاره پمپ بتن در اسلامشهر

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


نخستین پمپ مکانیکی بتن در دهه ی میلادی ساخته شد و مورد است.فاده قرار گرفت. پمپ هیدرولیکی در دهه ی م گسترش یافت. اکنون پمپ متحرک پیشرفته با بازوی بتن ریزی، شاید تنها اختراع ، در پیشبرد صنعت بتن ریزی است. که بسته به شرایط محل کار ، است.فاده از آن چه در ریختن بتن در مقادیر زیاد و چه در مقادیر کم ، اقتصادی به شمار می آید.

مزیت پمپ های بتنی زمینی این است. که می توان به منظور دستیابی به لوکیشن های مدنظر طول لوله ها را افزایش داد، بتن را به شکل افقی منتقل کرد، در پروژه هایی که ارتفاع کمی عملکرد بسیار خوبی داشت و تجهیزات آن را با سرعت بالا جابجا کرد. با این حال از پمپ بتن زمینی نمی توان در پروژه های بزرگ است.فاده کرد و باید بر روی آنها نظارت دائمی وجود داشته باشد و امکان خطر برای کارکنان و سازه های اطراف هم وجود دارد.

این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.



( اجاره ) های دیگر