اجاره پمپ بتن در بومهن

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


تراک میکسرها نوع خاصی از پمپ بتن همراه با سیستم پمپ و بوم هستند. در مواقعی که نیاز باشد مخلوط بتن آماده از محل کارخانه تا پروژه منتقل شود یا مخلوط بتن را طبق مدت زمان مشخصی نگهداری کنند تا شرایط بتن ریزی فراهم گردد و از سفت شدن آن جلوگیری کنند از تراک میکسر کمک می گیرند.

برخی از پمپ ها با اینکه توان و راندمان بالایی دارند اما برای یک پروژه کوچک مقرون به صرفه نیستند و به عبارتی نوع پروژه به گونه ای است. که نیازی به خرید پمپ قدرتمند و با توان بالا نیست. بنابراین باید از لحاظ نوع و میزان هزینه ای که برای پمپ می شود مقرون به صرفه بودن طبق پروژه را در نظر گرفت.

مزیت پمپ های هوایی بتن این است. که می توان در ساختمان هایی که ارتفاع بالا دارند است.فاده کرد، سرعت و میزان بتن ریزی را چند برابر می کنند، امکان نصب بر روی کامیون یا سطوح محکم به منظور جابجایی بهتر و قدرت و توان بیشتر پمپاژ وجود دارد، نیروهای انسانی کمتری در پروژه درگیر می شوند، نیازی به نصب لوله های انتقال نیست چون توسط بازوها جابجایی انجام می شود و حتی در پروژه هایی که امکان دسترسی سختی دارند و یا در تونل های پیچیده به راحتی امکان پذیر می شود.



( اجاره ) های دیگر