خریدوفروش پمپ بتن در بومهن

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


برخی از پمپ ها با اینکه توان و راندمان بالایی دارند اما برای یک پروژه کوچک مقرون به صرفه نیستند و به عبارتی نوع پروژه به گونه ای است. که نیازی به خرید پمپ قدرتمند و با توان بالا نیست. بنابراین باید از لحاظ نوع و میزان هزینه ای که برای پمپ می شود مقرون به صرفه بودن طبق پروژه را در نظر گرفت.

شیوه دیگر تقسیم بندی پمپ های بتنی براساس مکانیسم و شیوه عملکرد است. که از این لحاظ می توان به ده ها نمونه اشاره کرد. با این حال از بین تمامی انواع پمپ های بتن که برحسب شیوه عملکرد تقسیم بندی می شوند پرکاربردترین آنها مدل های پیستونی، پریستالتیک و سانتریفیوژی هستند.

پل‌ها و سدها باید بزرگ، مستحکم و ثابت باشند تا وزن ترافیک وسایل نقلیه سنگین و فشار شدید آب را تحمل کنند. بوم پمپ‌ها، به ویژه، مزیت بالابر و گسترش خود را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که بتن می‌تواند به سرعت به بالای یک پل یا سد بلند پمپاژ کند.



( خریدوفروش ) های دیگر